tisdag, juni 26, 2012

Världens goaste man



Efter den här dagen, som min käre man inte hade en aning om varit lite upp och ner, kommer han hem med en Mårbacka till mig <3 En försenad midsommarblomma kallade han det ...

Men inte nog med det ... han for ut i bilen igen och ... kom tillbaks med den här!


Kunde inte få bilderna att göra den rättvisa, den är enorm! Så nu har vi blommor att njuta av var vi än befinner oss här hemma (i varje fall utomhus ;)). Nästan snöat in lite på pelargoner i år, men de är vackra och tacksamma. Inte för mycket vatten (vilket passar oss alldeles utmärkt!) och så knippsa av de vissnade blomstänglarna - då blommar de tacksamt långt in på hösten:)

Puss till dig, min goe man:)

2 kommentarer:

  1. Suz - helt underbart! Fin och gullig man du har!

    Pelargoner = my favorites!!

    KRam

    SvaraRadera
  2. Åh jag älskar Pelargoner. Mer och mer för varje sommar inser jag. Har inga Mårbacka tyvärr. Verkligen fint av din man måste jag säga.

    kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz