tisdag, juni 12, 2012

Så många beslut ...


... som till exempel om den här brödkorgen ska få stanna hos oss. Och vilket bokföringsår jag ska välja om jag nu bestämmer mig för att dra iväg den där registreringen. Och hur i hela fridens namn ska jag våga lägga upp en budget för hur det skulle kunna se ut (jag vet, jag är ekonom ... men när det kommer till att spekulera i sin egen framgång eller fall - ja då svischar allt vett ur skallen och den där lille fule figuren sitter på axeln och säger "det kommer gå helt åt skogen, inte lönt du gör nåt"). Och ska man namnskydda i länet? Om jag nu ändå struntar i den där lille figuren och kör på ...

Och så finns det dem som säger att det är så himla enkelt ...! Men så är jag ju en människa som vill ha både hängslen och livrem ;)

Sen är det matplaneringen som ska beslutas och vad jag ska mixa i min smoothie ... alla beslut är ju inte lika "tunga" - och tur är väl det!

Nu - tisdagsmys i solen! 

1 kommentar:

  1. Oj, vad har jag nu gått miste om för nåt spännande?!!

    Klem Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz