måndag, juni 18, 2012

Tack:)


Tack för alla fina kommentarer på bloggens ettårsdag! Ni anar inte vad era ord värmer och glädjer mig :) Ni är så fina, oavsett om ni lämnar avtryck eller ej. Jag vet att det finns några stycken som kikar in då och då, och det gör mig oerhört glad och stolt. Ni är bäst!

Det här blir bara ett kort inlägg, för nu är det natti, natti ... dottern börjar sitt sommarjobb 05.45! Hon började idag, behöver skjuts dit och vi startar alltså dagarna vid femsnåret nu och tre veckor framåt. Men man hinner en del ska sägas, tänk om man kunde fortsätta sen också. Inte fullt så tidigt, men att inte totalt vända på dygnet när man sedan är ledig.

Natti, natti och TACK än en gång :)

3 kommentarer:

  1. Tack själv Suz. Du förgyller mitt bloggande!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Grattis till ett år!! Jag har inte hunnit vara med på det men jag ska läsa det bättre sedan. Det såg ut att vara massor av intressanta saker du skrivit om månad för månad. Jag önskar dig en fin och härlig midsommar tillsammans med dina nära och kära!

    Jag återkommer efter helgen :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas att dottern trivs på sommarjobbet och visst kan det vara lite tufft att komma upp på morgonen (dock mycket lättare nu då det är så ljust ute)men man känner verkligen att man äger sin dag när man är uppe i ottan. Känns som man hinner hur mycket som helst. ;)

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz