fredag, juni 08, 2012

Julafton i juni ...


Skulle så gärna vilja dela med mig av några bilder från Zelected by Houze, som idag har presenterat sin höstkollektion för oss säljkonsulenter! Ska kolla om det möjligen finns någon liten chans att få loss någon liten bild ... håll tillgodo med den här från facebook så länge.

Under tiden kan ni gå in hemsidan www.zbh.se och gilla dem på facebook, där kommer det presenteras lite bilder de närmsta veckorna! Och ni kan vara med i utlottningar:)

Så gissa om det känns som julafton här ... har skrivit ut hela presentationen och sitter nu med den i knät och dreglar över vissa saker, kommer på idéer om hur man kan presentera dem och gnuggar mina små grå över hur jag ska kunna locka riktigt många att boka och delta i visningar till hösten - vill så gärna visa så många som möjligt de här fina sakerna. Tänk bara, massor av nytt, fixa den där sista touchen hemma, träffa andra trevliga människor och dessutom kanske ordna massor av julklappar på en och samma gång!

Vill ha den och den och dem ... !

1 kommentar:

  1. Jag blir så glad av att läsa ditt inlägg Suz för det lyser så tydligt genom varenda rad hur mycket du tycker om detta. Hur du verkligen har hittat rätt. Du har funnit din grej. Det är detta du ska göra. Blir så glad. Heja dg! :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz