onsdag, juni 27, 2012

Oj, oj


När ska man inse att man inte är tjugo längre? Att det behövs lite god sömn i lagom dos för att vara pigg. Att det finns människor som tar uppgifter med en axelryckning och tycker att det inte är deras bekymmer. Att man får bli lite trött av jobbet efter två dagars närvaro av representant från revisionsbyrån. Att ...ja det finns mycket jag kunde räknat upp, men jag ska inte trötta ut er.

Njut av den vackra pionen istället :) Jag tar en extra vända i trädgården bara för att få stoppa ner näsan i den och dra in den härliga doften.



Morgonbild från igår, när jag hade tampats med vildsvinen! Var tvungen att lugna ner mig med en stillsam promenad i trädgården.

Sommaren är i full gång. Men var håller värmen hus? För all del, solen har lyckats ta sig fram nu i eftermiddag. Och då hoppas vi att detta håller i sig:)

Och så en annan sak. Nu är det bokat och klart, vi ser Bryan Adams i Linköping. Tjoho! Love it:) Och bo på Scandic ska vi. Visste ni att man kan boka tonårsrum? Kanongrej det där, att tonåringen får ett eget rum till hyfsat pris och slipper trängas med föräldrarna. Win win situation, skulle man kunna säga ;) Men följa med på konsert ville hon inte. Fast jag gissar att hon kan höra från hotellet:) Och så siktar hon på att vi stannar till i Stockholm (för shopping, fastän föräldrarna nog hellre promenerar i Gamla Stan och på Djurgården - fikar och äter gott). Hoppas också att vi får landa till hos goda vänner både där och lite norr om Uppsala ;)

Semestern närmar sig, längtar!

3 kommentarer:

  1. Pioner är bland de vackraste blommor som finns tycker jag. En favorit. Fina bilder du bjuder på Suz.

    Det låter som det är lite mycket på jobbet just nu? Glöm inte att andas vännen. Och borsta det av dig (jag vet, så himla lätt att säga och så mycket svårare att göra). Välförtjänt semester väntar runt hörnet.

    Vad roligt att det blir Bryan Adams i sommar. Han är bra han. Du får stå och nynna lite till Heaven, Summer of 69 och Everything I do för mig också. ;)

    Får föräldrarna en nostalgitripp med Bryan Adams är det väl klart att dottern ska få shoppa loss lite i huvudstaden. ;) Är övertygad om att ni kommer att få det toppen på er resa. :)

    Sköt om dig och njut av den otroligt vackra kvällen som vi har ikväll!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej Suz!
    Visst är det underbart med pionerna just nu. Var på stadsvandring i ystad ikväll med några kollegor. Vi passerade pionträdgården intill klostret. Har du sett den ngn gång Suz? Underbar, massor, massor av vackra pioner!
    Mysigt med konsert och ministay!
    Sköt om dig!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Älskar pioner! Så fina och underbara.

    Bryan Adams är verkligen en favvis. Vad roligt att se honom live! Nynna lite åt mig också ;)

    Vilken vacker kväll ni har i vackra, härliga Skåne!!

    Kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz