tisdag, juni 05, 2012

Arbetsplats


För ett tag sedan kom den här arbetsplatsen till:) Väldigt nöjd med utrymmet, behöver bara hitta lite mer piff så att jag blir inspirerad att pyssla! Kanske skulle jag ta och skaffa någon slags tavla att kunna använda som lite moodboard? Och lägga fram en fin skrivbok att samla idéer i, man vet aldrig när de kan komma till användning.

Alla de där vackra sommardagarna kom emellan, lusten att vara inne och pyssla kom av sig. Kanske inte så konstigt för vi är ju inte bortskämda med sol och värme. Och de där första värmande strålarna är kanske de allra bästa, när luften fortfarande är lite sval och man njuter extra för att det var så länge sedan.

Nu kom ju sommaren av sig ... och det kanske kan bli en stund över för lite inomhuspyssel innan den kommer tillbaka igen!

Inspiration efterlyses!

1 kommentar:

  1. Hej Suz!

    Vad bra att du har fixat till en egen liten arbetshörna. Skönt att ha sin egen plats där man rå sig som man vill och känna att man har plats att bre ut sig om det behövs.

    Moodboard tycker jag låter som en trevlig idé. En tavla där du kan sätta upp allt som inspirerar dig och ger dig kraft.

    De senaste dagarna har allt varit lite kallare, regnigare och burrigare. För min del kom det alladeles lagom eftersom jag håller på och renoverar vårt sovrum. Då känns det rätt ok att stå inomhus och jobba. ;) Nu är dessutom det tråkiga förarbetet klart och idag blir det sista målningen av taket. :)

    Men jag hoppas att solen och värmen återkommer snart igen för det var inte dumt alls med lite sol och värme. Ta nu hand om dig vännen och pyssla där i din fina hörna och ha en bra vecka.

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz