tisdag, december 24, 2013

Julafton

 
Julafton - nu är vi här!
God Jul till er alla<3

 
Vårt firande började redan igår med klapputdelning och mycket mys - stort tack ger vi till mina föräldrar för en härlig middag och en skön kväll<3 Tack också för julklapparna och de fina julgrupperna:)
 
Idag har vi startat med julfrukost och klappar oss emellan i familjen. Ljusen jag beställde från Anna lyser vackert i kandelabern och vi hör regnet smattra mot fönsterrutorna. Vi tar en lugn förmiddag innan det fortsätter med ännu mer julfirande, mat och julklappsspel.
 
Jag och min familj önskar alla en riktigt skön och GOD JUL!
 
VARMA KRAMAR<3

PS. Kika in hos Tatjanis för att följa upp decemberutmaningen!

1 kommentar:

  1. Käraste Suz!!

    GOD JUL till dig och familjen!

    Stor varm kram
    Lotta

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz