söndag, december 22, 2013

Fjärde advent


Idag lyser fjärde ljuset i våra adventsljusstakar och vi får besök av fina kusin med familj ikväll. Tror bestämt att jag ska ta in någon av bordsdekorerna som fortfarande står lika vackra i uterummet. De har trivts i uterummet ända sedan glöggminglet förra veckan!

Här har det varit väldigt mycket mys och ganska mycket slummer i soffan idag. Så blir det lätt när dottern är ute och roar sig mitt i natten och inte hemma förrän på småtimmarna. Hon körde dessutom själv, och jag måste naturligtvis vänja mig vid att hon börjar bli vuxen nu. Hörde att hon i och för sig hade haft några bodyguards från Sövde där, så vi kunde varit lugna. Och de blev nog glada över att få skjuts hem:)

Ha en fin fjärde adventskväll, vi ses imorgon i decemberutmaningen!
Kram<3


2 kommentarer:

  1. Låg också vaken i natt o inväntade sonen som också var ute o körde. Svårt det där att vänja sig vid att han faktiskt är vuxen...Önskar dig en riktig God Jul med mycket mys o god mat. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Hmmm.....min stora tjej är ju bara 13 år men så snabbt som tiden går så är det väl snart jag som ligger där mitt i natten och väntar..... :)

    Fast en lugn dag med slummer i soffan lät i och för sig väldigt skönt!

    Kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz