lördag, april 04, 2015

Kärlek

 
Kärlek.
När vi kom hem efter Jill Johnson-konserten
och fann detta på bordet.
Ett fint litet meddelande från dottern och vackra rosor,
men hon har somnat i soffan<3

 
Det är fint.
När våra barn växer upp och inser vad det är vi föräldrar tjatat om.
Att det finns en mening och att de har nytta av det:)
 Kärlek från båda håll.
Hon är fin, vår dotter<3
 
 
Hur har ni det i påsk?
Alldeles för många ägg redan eller har ni sparat er tills ikväll:)
Själv tar jag det lite lugnt idag, trots att det var jag som körde hem i natt!
Ni som känner mig vet att jag och fullmånen har något av hat-kärlek mellan oss.
Men i natt var den bra, då den lös upp vägen och det kändes som om vi körde genom
en djurpark! Rådjur, kronhjortar och harar avlöste varandra men alla klarade sig
med livet i behåll för jag körde lugnt och fint:)
 
Idag fortsätter vi påskfirandet och nu ska jag strax fixa en fika.
Grotta ner mig i soffan med en bok en stund och samla lite ny energi.
Vädret har växlat mellan strålande solsken (satt faktiskt en stund på terrassen!)
och hagel och nu är det bara grått. Men strunt i det, det är ljust, vi har vackra blommor
att njuta av och vi är lediga!
 
Önskar er en fortsatt mysig påskafton!


2 kommentarer:

  1. Blir varm i hjärtat Suz! Så jättefint och vilken kärleksgest <3

    Äntligen sol här nu och det känns vårligt. Kopplar av, ser film, äter godis, har det bra ;-)

    Stor kram och jag önskar er en fortsatt fin och Glad Påsk!

    Lotta

    SvaraRadera
  2. Så gulligt av din dotter. Hoppas du haft en fin påskafton. Kram Pernilla

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz