måndag, oktober 01, 2012

Överraskning nummer 2

Som om inte paketet från Lotta var nog överraskning i fredags, dök också fine mannen min upp med lite fräscha växter till fönstren!
 
Min goe man, lite pysslig är han allt;) Och jag hade beklagat mig lite att några av våra fönster såg för tråkiga ut - och vips har han fixat en liten överraskning till mig:)
 
Och så fick jag också pyssla och ställa i ordning lite!
 
Tack för att du finns, min fine man<3
 
Jag har inte glömt bort att det är idag som en vinnare av de små husen ska avslöjas, men det kommer lite senare. Nu ska jag först slappa en stund i badkaret:)
 
Vi hörs igen!

1 kommentar:

  1. Vilken härlig överraskning! Han känner dig. Det är kärlek det.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz