fredag, oktober 05, 2012

I flygande fläng ...


... var den här fredagen nästan över, åtminstone de verksamma timmarna ;) Nu återstår bara mysig middag (får vi hoppas, nytt recept provas) och lite, lite gott i glaset.

Hann jag med allt på listan? Inte då, inte ens i närheten! Men en bit på väg och det räcker för mig, jag håller på att lära mig mina begränsningar. Hellre långsamt och nöjd ... det får ta den tid det tar. Men det bor fortfarande en tidsoptimist i mig, en riktigt envis sådan.

Ha en supermysig helg!

3 kommentarer:

  1. Jag ville kolla med dig hur långt du kör för att ha ett inrednings party?

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna!

      Jag har inget bestämt avstånd eller geografiskt område, utan det får bli rimligheten som avgör. Är det mycket mer än 5 mil, så tar körningen för stor del av tiden.
      Jättekul att du hör av dig:) Jag skickar ett svar via mail också till dig!

      Kram Suz

      Radera
  2. Haha, varför är det så att de där to-do-listorna har en tendens att bli orimligt långa? Nej, nästa gång ska jag bara skriva tre saker på min lista och känna mig jättenöjd med mig själv över att jag hann med allt jag hade tänkt. Boosta mig själv lite istället för att känna sig otillräcklig. ;)

    Jag hoppas att du njuter att en härlig helg Suz? Här yr löven i luften idag. Gräsmattorna klipps, trädgårdsmöbler har fått komma in i värmen,pannkakor till middag och nu mys. :)

    Sköt om dig vännen!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz