onsdag, april 18, 2012

Tuffa rackare


Stackare! Så här fann jag tulpisarna igår eftermiddag när jag kom hem ... men nya snitt och vatten gjorde susen - efter ett par timmar var de så här busiga igen:)

Lite sådär kan man känna sig själv också ibland, eller hur? Räcker vatten då? Ja, faktiskt ibland. Men oftast behövs det också lite vila ... något som jag inte har tid med nu. Faktiskt knappt att blogga ens, men det är ju så himla kul och jag har inte varit inne sen i lördags - vad händer hos er? Hoppas jag hinner uppdatera mig lite snart.

Här är det saker på gång - ni glömmer väl inte min öppna visning på söndag? Klicka här för att se mitt tidigare inlägg om tid och plats :)

Och som om det inte räckte med att baka och fixa inför detta, så var jag tvungen att sätta igång med min pysselhörna ... vi var ju ändå på Ikea och köpte byråer till dotterns garderob och då åkte ett nytt litet skrivbord och en hurts också med hem. Låta bli det tills nästa vecka? Finns inte, förstår ni väl. Så parallellhandling är vad det handlar om just nu. Tillbaks till skruvandet och bakandet ...

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz