fredag, januari 20, 2012

Att inte göra någonting rätt


Ibland blir det bara fel ... som till exempelt när jag ska fråga min tonårsdotter något! En stilla undran från mig varför kameran betedde sig lite konstigt (alltså konstigt i mina ögon, säkert helt normalt) hade hon möjligen haft några manuella inställningar igång när hon använde den sist? Men vi kan få den simplaste konversation att bli knäpp och så missförstår vi varandra, heeela tiden.

Så nu fick det bli snöbilder en stund senare än tänkt, med följd att det fanns lite mindre kvar och något mer syns det gröna gräset. För jag var tvungen att sätta mig och Googla fram lite smått och gott för att få koll på några av knapparna ...

Och inte kändes det som om jag kom överens alls med kameran idag! Vissa dagar är väl såna? Men typiskt att det också var dammsugardag - vi kommer ju aldrig överens!

Det kan bara bli bättre ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz