torsdag, augusti 30, 2012

Uppackat!


Nejdå, jag har inte varit på semester. Inte köpt nya möbler. Inte varit på någon shoppingtur, mer än veckans storhandling av mat (som faktiskt blev lite mindre den här gången).

Men när jag gick där och plockade i grönssaksdisken plingade det till i min mobil. Tre gånger! Leveranserna av höstkollektionen var komna:) Och så praktiskt, utlämningsstället finns nämligen där jag alltid handlar. Tänk att jag inte hann åka hem först, innan sms'en kom ... det kan nämligen mycket väl hända mig. Sånt där förargligt, onödigt liksom. Men idag hade jag tur:)

Så i eftermiddagens tryckande, klibbiga värme har jag packat upp de nya produkterna i höstens katalog! Låt oss säga att jag garanterat kan lysa upp er tillvaro i höst ;)

Och till er som inte vill läsa om Zelected by Houze och inte är intresserade av vad de har i sitt sortiment - jag håller på att fixa till en flik/sida med enbart detta. Har lagt fliken uppe till vänster, men inte hunnit så mycket mer idag. Håll tummarna för att jag ska klara av att klura ut hur jag bäst ska fixa det :) Så får ni själva bestämma hur stor dos av heminredning ni vill ha. Kan dock inte garantera att det inte dyker upp en och annan sak bland bilder från hemmet i höst, men det får ni stå ut med ;)

Hur det gick med att sätta idéer på pränt i min lilla bok? Konstigt nog blev det mest frågor som hamnade där! Det surrar och snurrar i mitt huvud. Vill så många olika saker. Har kanske också omvärderat en del. Och vet ni? Det är till stor del allt som jag tar del av hos er fantastiska bloggare, men naturligtvis också möten och samtal mellan männsikor, som får tankar och idéer att flyga omkring i skallen. Har absolut inget konstruktivt att säga, det är bara små fragment av tankar. Små frön som måste växa till sig för att kunna sättas på pränt. Vi får se när det landar i boken.

Det skymmer nu, ska fixa lite och sen slå mig ner med en kopp te. Mannen är på byalagsmöte och dottern försvann upp på sitt rum. Tror vi ses en stund i tv-soffan strax, vi är lite förtjusta i Hawaii Five-0. Inget seriöst program direkt, men måste det alltid vara det :)

Ha en mysig fredag imorgon, mina vänner!





3 kommentarer:

  1. Suz....vad fint du skriver! Och fragment av tankar har jag ofta. Vet vad du menar!

    Det kan komma intressanta saker ur dessa funderingar...

    Ha en finfin fredag du med!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hallå!

    Vad spännande med en ny kollektion! Önskar jag bodde närmare så att jag kunde boka in dig!

    Och det där med tankarna.. Det blir mest till frågor håller jag med om. Inte lika många självklara svar.. Men jag tror det är bra att bara låta dem bero en stund, så löser det sig tillslut.

    många kramar

    Helena

    SvaraRadera
  3. Nej det behöver verkligen inte vara seriöst allting man tittar på :)

    Jag har kikat på sortimentet, bläddrat i katalogen jag hamnade i här hos dig, eller hur jag ska säga. Oooo så fina fina saker jag såg och massor vill jag ha.

    Ja tankarna kan flyga runt och det man först trodde var det självklara visar sig inte vara det, det är helt enkelt tänkt att bli något annat. Ett enda virrvarr kan det bli till en början. Men jag tror faktiskt att det ändå kan vara bra att starta med frågor för annars vet man ju inte vad man ska svara på. Eller nåt sånt. Jag har så mycket som rusar runt i mitt huvud dagarna i ända ;)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz