måndag, januari 18, 2016

Lite nytt på bordet

 
Ett vackert doftljus som jag fick av en kär vän i höstas
har fått pryda bordet tillsamman med några rosa tulpaner.

 
Det funkade även fint tillsammans med ljusslingan i koppar
som jag dekorerade bordet med i mellandagarna.
Och det doftar härligt! Precis sådär lagom;)
Faktiskt precis en doft som ofta slog oss i London,
mig och dottern min. Något inslag av god herrparfym och storstad.

 
Och så lite nygammalt med skifferbrickan och snäckorna från Florida
tillsammans med ett par batteriljus.
 
Ny vecka och nya tag.
Och lite nya rutiner hemma hos oss nu när dottern vår kommer studsa mellan två orter under vårterminen och plugga deltid. Spännande och förhoppningsvis givande.
 
Ha en härlig start på veckan!
 

4 kommentarer:

  1. God herrparfym och storstad låter som en bra kombination=))
    Doftljus är en favorit, älskar att komma in i ett rum där det doftar gott.

    Kram och fin dag / Hannis

    SvaraRadera
  2. Doftljus är så härliga, men de kan också vara rent hemska. Jag älskar mitt Wood Wick, det sprakar så härligt, men det är inte alla som gillar det här hemma ;) Doften är linne.
    Ditt ljus låter som en perfekt kombo!
    Spännande med studier och nya rutiner.
    Fin fortsättning på veckan till Dig!
    Kramen
    Pia

    SvaraRadera
  3. Härligt med doftljus. Jag gillar vanilj. Det doftar också gott. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Fint ljus! Har sett dem förut och tänkte köpa, men gjorde tyvärr inte det. Nu har jag glömt var de fanns... Vet du kanske var man kan få tag i dem?

    Ha en fin dag!

    Hälsningar Pernilla

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz