fredag, januari 23, 2015

Fynda - lagerrensning!

 
Alla priser är sänkta, upp till 50 % rabatt och det vill jag lova - nu kan ni fynda anteckningsböcker, förvaringsprylar och lite annat smått och gott! Passa på att kika in hos www.vardagssaker.se och hitta presenten till bästa kompisen, stora släkten eller något fint att unna er själva!
Alla priser gäller så länge mitt lager räcker. Frakten är 59:- oavsett hur mycket ni beställer. Betalning sker säkert via Payson.
Och bor ni i närheten av Sövde är det bara att maila mig en beställning på vardagssaker@sovde.nu  så plockar jag ihop er beställning, ni hämtar på överenskommen tid och betalar kontant vid hämtning.
 
Hjälp mig rensa lagret!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz