fredag, maj 04, 2012

Vädrets makt

Härliga soliga bilder från trädgården och lykta från ZbH

Man vänjer sig väldigt fort vid att solen skiner och temperaturen stiger och tycker det är helt otänkbart att det någonsin ska regna igen ... Finns det någon annan tanke än att slänga sig i solstolen efter jobbet, när utetermometern i bilen visar 23 grader på väg hem? För innerst inne vet man att det här håller inte i längden.

Och mycket riktigt, idag vaknade jag till regn. Men solen gör nu sina tappra försök:) Vi har en alldeles fullmatad helg framför oss och min bloggpaus blir både frivillig och ofrivillig. Men jag känner att nu börjar det klia i fingrarna igen, det kommer lite små idéer och jag samlar på hög, snart kommer det att bubbla av inlägg och jag hoppas att ni finns kvar då, att ni inte tröttnat på mig ;)

Blir det små stunder över i helgen så finns det kanske en chans att jag hinner kolla runt lite hos er, från mobilen, vi får se. Nu längtar jag efter att få "träffa" er och se vad ni hittat på under senaste tiden. Tack för fina kommentarer, trots min frånvaro! De värmer så otroligt mycket och ger mig den där nödvändiga energin!

Önskar er alla en riktigt skön helg! 

3 kommentarer:

  1. Självklart tröttnar vi inte på dig Suz! Blogga ska man göra när man har tid och lust. Det finns inga regler om hur ofta man måste göra inlägg, besöka en blogg eller kommentera. Vi gör alla så gott vi kan helt enkelt och vi är alla good enough. Det är ju det som är det härliga med detta bloggäventyr.

    Vänskap mäts inte i hur ofta man kikar in eller kommenterar. Den bara är. Oavsett om man talades vid nyligen eller för ett tag sedan.

    Så njut du av din helg vännen så syns vi när det har lugnat ner sig lite för dig.

    Stor kram till dig

    SvaraRadera
  2. Håller helt med Lotta!

    Njut, koppla av, blogga när du vill och kan, läs andra bloggar när det finns tid till det.

    Det är alltid härligt att kika in här, bara så du vet ;)

    Stor kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz