måndag, maj 21, 2012

Och när ska jag använda dessa?


Ibland bara springer jag på saker som har några speciella krafter och bara måste följa med mig hem! Tänkte vita byxor eller jeans och så min röda kavaj, borde gå. Men helt ärligt har jag inte en aning vid vilket tillfälle, det ger sig väl. De var inte så dyra, så jag kunde helt enkelt inte motså :)
En sockersöt 50-talsklänning hade också gjort sig, men inte på mig inte ... så roligt ska vi inte ha!

Har en känsla av att jag inte är ensam om detta fenomen! 

7 kommentarer:

  1. Så fina! De kan du ha när som helst. Till jeans och till kjol :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Halloj!!
    Så söta skor du har hittat! Du kommer säkert använda dem mycket i sommar - ta alla chanser, helt enkelt!

    Och tack för din hälsning! Det var verkligen superkul att pratas vid - det gjorde att jag svävade på moln den dagen också :)

    Ha det gott och ta hand om dig!
    Kraam!

    SvaraRadera
  3. Söta! Behåll, de kommer att passa jättefint i sommar

    kram!

    SvaraRadera
  4. ursöta!!!
    vita knickers och ett rött linne eller en topp :) snygg och sååå somrigt!
    kram från dalsland//

    SvaraRadera
  5. God morgon Suz!
    Vilka dagar vi har just nu! Det är nästan så man får nypa sig i armen för att förstå att det är på riktigt!! Älskar värmen!
    Super söta skor! De skulle jag behålla!
    Önskar dig en riktigt fin dag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Fina! Absolut keepers. Håller med de andra att du kan ha dessa fina skor till någon trevlig sommarstass. Man ska inte spara saker till speciella tillfällen, då kanske de aldrig blir använda... Man ska passa på att njuta och glädjas medans man kan!

    Önskar jag kunde komma på din visning, men tyvärr bor jag för långt ifrån.

    Lycka till med visningen och ha en riktigt bra vecka!

    Kram kram

    Helena

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz