tisdag, maj 22, 2012

Ta chansen ...


... att mingla med vänner, bekanta och kanske helt okända. Klämma på heminredningsdetaljer och handla sommarens presenter förmånligt! Och du behöver bara anmäla dig och dina vänner, inte städa och ordna fika mm. Och hur är det möjligt?

Jo, för jag ordnar gärna en visning måndagen den 4 juni i Sövde, OM vi blir minst 8 personer!

Här kommer det fina erbjudandet från Zelected by Houze:

Buy 1 Get 1 50 % Off!
Under vecka 23, 4-10 juni har Zelected by Houze en kampanj som ger Dig chansen att ytterligare smycka Ditt hem och trädgård så som Du kanske drömt om ...

När Du och Dina vänner gästar ett party/visning under vecka 23 kan ni köpa TVÅ av samma artikel och bara betala HALVA PRISET för det andra exemplaret!

Gäller alla som gästar ett party under vecka 23! (Partyt måste vara bokat med en säljare senast den 25 maj.) Du och Dina vänner får välja helt fritt bland ALLA varor i sortimentet, så missa inte denna chans!



Så skynda att anmäla dig till mig: suzann.sjodin-johansson@zbh.se, senast den 24 maj vill jag ha namnen på er som vill vara med, så att jag vet hur mycket tilltugg som behövs:) OBS! Vi måste vara minst 8 personer för att visningen ska bli av, av utrymmesskäl kan vi inte heller vara alltför många - först till kvarn gäller.

Naturligtvis kan ni också boka ett eget party! Hör då av er till mig senast den 25 maj, så att jag hinner boka in det i bokningskalendern om ni vill ha erbjudandet ovan. Finns även möjlighet att välja andra datum, men då gäller inte den här kampanjen.

Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz