onsdag, oktober 19, 2011

I'm back


En av mina favoriter, Nerium Oleander

Ni trodde väl att jag redan tröttnat på att blogga! Men absolut inte ... har bara varit på semester :)
Och så har det hänt lite andra saker också, som ni får veta mer om framöver.

I varje fall har det blivit väldigt lite tid över att slå sig ner vid datorn. Utomlands hade jag faktiskt inte en tanke på det. Ibland är det väldigt nyttigt att vara så lite uppkopplad som möjligt, stängde av och låste in mobilen i safetyboxen. Ok, den fick följa med ibland för att fota lite och skicka något sms och mms hem till föräldrarna och några kompisar.

Mina kommande inlägg blir nog mest bilder från Cypern, lite resedagbok kan man säga. Kanske hinner jag få in något ikväll, men det är så svårt att välja bland hundratals bilder ... beslutsångest. Jag vill ju ha med så många som möjligt, kanske mest som en liten reminder till våra härliga vänner som vi delade denna soliga vecka med :)

Nu är familjen på väg hem och vi ska äta nybakad äppelpaj ... ja, jag vet - det är inte nyttigt, men gott!


Mysstund på gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz