söndag, oktober 23, 2011

Glad nyhet


Måste få dela med mig här på bloggen att jag ska byta jobb :)

Om några veckor slipper jag sitta på bussen och pendla över två timmar om dagen! Jag har hittat ett jobb bara 10 minuters bilväg hemifrån, fortfarande med ekonomi och administration men nu hos ett lite mindre företag igen. Känns spännande att få börja om på nytt även om det är med liknande uppgifter. Jag kommer liksom att hitta hem lite ... tillbaka till "landet" igen, nåja nästan i varje fall. Tror det kommer att passa mig att liksom få landa med båda fötterna på jorden, att få jobba i ett lite mindre företag nära mina övriga kollegor och slippa storstadens stress och jäkt.

Jag har lärt mig jättemycket under mina år i Malmö, både om mig själv och andra människor, jobbet och vad det innebär att pendla. Har blivit några erfarenheter rikare och det ska man aldrig säga nej till.

Men nu ska det bli kul och spännande att få se vad framtiden bär med sig på ett nytt ställe :)

Ha en skön söndagskväll!


1 kommentar:

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz