söndag, september 04, 2011

Tid för hobby


Mitt lilla syprojekt i full gång ...


Idag har det funnits lite skön tid för hobbyverksamhet:) Började dagen med en solig powerwalk och en stilla undran om detta var sommarens sista skälvande suck. Vi har haft runt 25 grader idag och det har varit helt underbart! Men hösten kan också vara väldigt fin förstås. Jag gillar våra årstidsväxlingar, åtminstone för det mesta. Hösten är ljuvlig med sina vackra färger, visst lite vemodigt när alla löven faller men en solig höstdag med klarblå himmel och hög luft är uppfriskande.

Mitt lilla syprojekt ska bli en klänning och är snart klar ... och ja, det är en sommarklänning! Men tänkte bättre sent än aldrig;) och kul med något nytt att packa ner till semestern på sydligare breddgrader. När den är helt klar kanske jag kan drista mig till att låta dottern ta något foto där jag modellar ... inte mitt största intresse dock, gömmer mig gärna bakom något när det är dags för foto! Vi får se ... fortsättning följer.

Vilken underbar söndag vi haft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz