söndag, september 25, 2011

Oj, oj ... ett plagg till


Miranda Margareta, en jättesöt liten butik i Malmö! Ibland ska man inte gå för nära, speciellt inte när man bestämt sig för att ha lite köpstopp ... men hur lätt är det när det står ett klädställ utanför butiken märkt 299:-?! Det är ingenting för de kläder de säljer där!!! Jag fyndade den lilla söta skapelsen ovan i torsdags och är väldigt nöjd (ordinarie pris var 4-siffrigt). Men det är livsfarligt att gå igenom butiken in i provrummet ... det finns såååå mycket fint som bara ropar på att få följa med mig hem. Men nej, min plånbok och mitt samvete säger stopp.


Det här märket var inte bekant för mig förrän jag började läsa bloggen Att vara någon fru. Men jag instämmer med Emma, det är underbara kläder. Man vill bara ha fler! Och har ni inte läst hennes blogg så rekommenderar jag det varmt, den är underbar den också :) Man ler en lång stund när man kikat in där. Härliga bilder och underbar humor ...

Nu blir det lite bloggsurf :)

4 kommentarer:

  1. Så himla himla fin var den på dig! Och vilket pris :D

    SvaraRadera
  2. Inte hört talas om det märket. Verkligen jättefin!! Och vilket pris. Dubbel lycka!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ni! Ja, det är verkligen kul när man hittar något så fint :)

    SvaraRadera
  4. ååh så fin, nytt märke i mina ögon, men jättefint!
    vet hur den glädjen känns! :)

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz