torsdag, september 01, 2011

Imorgon är en annan dag ...


Kaprifol från trädgården i vår vackra vas från Iittala

... sjunger Christer Björkman (nej, jag är inte något schlagerfreak), stämmer rätt bra tycker jag. Ibland behöver jag tänka på det efter en arbetsdag - imorgon kommer en ny och annan dag än vad det varit idag. Klokt eller hur? Ibland behöver jag också en omstart, precis som min dator!


Bokstäver från Miljögården, inköpta hos Blomsterboden

Och imorgon är jag ledig:) Bättre kan det väl inte bli? Inte hann jag landa vid symaskinen igår inte. Men imorgon;) ... huset städat, bara lite handling och en del andra saker som ska uträttas. Sen är det sybordet som gäller!


Orrefors skålar, fyndade på Outlet i Kosta

Hann med lite inredningspyssel igår också:) Vi har fått ta över dotterns gamla soffbord som blev för stort på hennes rum när hon bytte till en större säng. Bordet hamnade i vårt allrum på ovanvåningen och behövde lite dekoration. Skålarna ovan inköptes när vi besökte Kosta Boda Art Hotel för något år sedan, eller var det två? Mer om detta en annan gång. Men jag blev så förälskad i den gröna färgen, åt olivhållet och de kostade nästan ingenting!!!

Nu ska jag slänga mig i tv-soffan:)
Ha en skön torsdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz