onsdag, september 28, 2011

Eftermiddagen räddad

Syprojekt

Jag håller ju på med en klänning oxå :) Snart klar och nu är det dags för lite söta små spetsar att hamna på kanter och i avskärningen.
Men först är det lite sopsortering, vattna blommor och skjutsa dottern till bussen så att hon kommer till dansen.

Längtar oxå efter mannen, som precis smsade och sa att han sitter på en buss från Norrköping - tåget var inställt! Kan det vara höstlöven redan??? De brukar hitta på något att skylla på, SJ och Skånetrafiken. Hoppas det inte tar alltför lång tid hem, det är ju inte så lustigt att åka buss ... jag har ju viss erfarenhet av det. Stackars dem ... men det är ju trots allt lite av i-landsproblem.

Fullt ös på den lediga onsdagseftermiddagen!

4 kommentarer:

  1. Alltså SJ... Man kan bli tokig för mindre.

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Tack för dina rara kommentarer hos mig! Vad glad jag blir och tack vare dem hittade jag ju hit här till din lilla vrå av bloggvärlden. Hit återvänder jag gärna! :)

    Vad duktig du är på att sy! Du får visa hur klänningen blir sedan då den är klar. :)

    Hoppas att mannen kom hem odentligt, om än något försenad?

    Nu ska jag ta och kika runt här på din blogg ordentligt.Ha en riktigt fin helg och sköt om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker blogg du har! Jag kommer tillbaka! Kram

    SvaraRadera
  4. Tack för era söta kommentarer! Jätteroligt att ni hittar hit:) Emma: din blogg läser jag ofta och skrattar ofta - blir så glad!
    Lotta: hittade till din blogg bara för någon dag sedan och vill läsa mera, tiden ska bara räcka till. Men det vet jag att du också kämpar med.
    Finurliga Fröken: så fort jag hinner ska jag kika runt hos dig, kanske en stund på bussen imorgon:)
    Kram till er

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz