lördag, september 10, 2011

Massor av inspiration


Alla årstidsväxlingarna får mig till att inspireras för nya projekt! Nytt i krukor utomhus eller inomhus, ändra och pyssla, starta om och ge sig på något man inte gjort på länge eller kanske aldrig! Oj, sa jag det där ... något som jag aldrig gjort! Går det? Vågar jag? Jag lär mig att prova nya saker, men är en person med stort behov av trygghet. Det har jag lärt mig om mig själv, men också att jag kan klara nya saker och ibland till och med ganska snabbt :) Bloggen är en ny sak för mig och den bidrar både till att jag lär mig nya saker och upptäcker nytt om mig själv ;)

Bloggvärlden har öppnat upp för så mycket inspiration från alla håll. Det finns oceaner av fantastiska människor därute, som delar med sig av både upplevelser, livet i det stora hela, tips om inredning, bakning, matlagning, trädgårdar, blomsterarrangemang, pyssel av alla sorter och mycket mer ... jag skulle kunna sitta i timmar och läsa! Och lämna kommentarer! Men tiden räcker inte till, som vanligt. Jag får välja lite då och lite då :) Försöker använda all min pendlingstid att läsa och  kommentera några av de fina bloggar jag hittat. Ni hittar mina inspirations- och energikällor i blogglistan till höger. Tack för att ni ger mig så mycket energi genom era fantastiska bloggar! Jag ska försöka hinna med att kommentera mer och visa att jag följer er. Jag hittar nya "vänner" varje dag ...


Tack också till alla som läser min blogg!

2 kommentarer:

  1. Har kikat runt lite! Vi har tydligen bloggat lika länge. Kommer tillbaka. Hälsningar Christina

    SvaraRadera
  2. Du är så välkommen tillbaka:) Jag kikade in hos dig oxå ... du hamnar på min blogglista strax. Så roligt att lära sig nya saker om trädgård och blommor, har inte speciellt gröna fingrar.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz