söndag, september 18, 2011

Söndag igen




Nog med lite halvtaskiga mobilbilder nu, får bli några trädgårdsbilder istället (tagna med dotterns kamera, men mamman höll i den) :) Några av mina favoriter, kaprifol, lavendel och funkia. Blommorna på funkian glöms ofta bort, kanske för att bladen är så frodiga och perfekta att hålla ogräset osynligt ;)

Det är söndag igen och jag kan, som vanligt, inte förstå var helgen tog vägen ... och inte veckan heller om jag ska vara riktigt ärlig. Tiden går så himla fort och jag är glad om jag bara hinner med själv. Ibland snurrar allting väldigt fort och man hinner inte stanna upp och se över prioriteringarna och ibland önskar man bara att tiden kunde rappa på och man fick klarhet i alla lösa trådar. Det är konstigt egentligen, för hur man än vänder och vrider på allt så är tiden absolut ingenting man kan göra någonting åt ... det är bara att hänga med och går det för långsamt så finns det hur mycket roligt, tråkiga måsten, nya upplevelser och mycket mer som man kan fylla den med. Med andra ord - tiden är din, prioritera att få balans mellan alla delarna i livet!

Måste bara också säga hur roligt jag tycker det är när jag får kommentarer och ser att någon hittat mig här på bloggen. Hoppas ni fann något intressant och att ni hittar tillbaka snart igen:) Ser på statistisken att det är en del som läser och det är jättekul! Det värmer mitt hjärta och ni behöver inte kommentera ... det är roligt när jag får muntlig feedback oxå ;)

Nu ska jag göra mig en kopp te och krypa upp en liten stund i soffan innan det är dags att knyta sig. Hoppas kommande vecka bjuder på goda och mysiga stunder!

Önskar er alla en härlig vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz