onsdag, september 14, 2011

Höstrusk, fullmåne och solsken


 Rubriken? Behövde ju ha med lite sol ibland allt det ruskiga :) Idag har det verkligen varit sådant rusk att jag blir tvungen att erkänna att nu börjar hösten göra sitt intåg i Skåne ... men än finns det lite sköna solstunder kvar! Fullmånen har varit framme ett par nätter och som vanligt så har min sömn rubbats ... vem jag är släkt med? Det är frågan, finns kanske lite mångalning i mig :)

Igår fick jag massage på jobbet (lyxlir en gång per månad genom friskvårdsbidrag :)), idag har jag jobbat hemifrån och imorgon blir vi bjudna på kvällsmat hos svärföräldrarna efter jobbet! En ganska bra vecka skulle jag kunna säga, eller hur?

Och framåt går det i joggingspåret, idag hade jag en bra runda i skogen och känner att det går faktiskt framåt ... ja mer än en fot framför den andra alltså ... jag orkar springa längre och längre utan att behöva släpa benen efter mig hela tiden. Härligt! Åtminstone när man duschat ;)

    Nu kallar soffhörnan till en mysig stund!                                                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz