onsdag, september 04, 2013

Funderingar och tips om utlottning


Så mycket stjärnor det var på himlen igår kväll! Det är en så härlig känsla att stå där och blicka upp mot natthimlen och fundera på om du ser samma stjärnor som jag. En alldeles fantastisk kväll var det, alldeles vindstilla och vackert. Ser inte att bli sämre ikväll, faktiskt.

Idag har jag trotsat mitt tunga huvud och jobbat på, både hemma och på jobbet. Tog en microvila när jag kom hem, under tiden fröknäcket gräddades och tvättmaskinen jobbade:) Sen har det varit fullt upp i hjärnkontoret med jobb.

Att lägga beställningar till webbutiken är inte helt enkelt. Vad är rätt att satsa på och vad kommer att sälja?! Till slut lyckades jag bestämma mig. Nu ska vi bara se om ni tycker som jag och slänger in lite nya orders när det fylls på i butiken;) Håll ut, så fort paketen anländer kommer jag att presentera nyheterna här på bloggen:)

Sen vill jag tipsa om en bokutlottning hos fina Nettan, kika in och delta vet jag:) Det är väl alldeles perfekt med en ny höstbok nu!

Redan onsdag!

3 kommentarer:

  1. Spännande med nya produkter, ska hålla utkik!
    Tack för dina ord hos mig, sitter just nu med min webbutik klurigt men roligt!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Här har vi haft mulet några dagar och då blir det fort mörkt på kvällarna. Dags att tända ljus och mysa.
    Spännande med nya produkter.
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!

    Vilken underbar bild! En sådan vacker färg på rosorna. :)

    Jag hoppas att du och familjen njuter av en riktigt fin helg? Och vilken helg sedan! Sommaren som inte vill ta slut och jag bara tackar och tar emot. Njuter och kapslar in och sparar för de mörka vinterkvällarna.

    Jag instämmer, stjärnhimlen har varit otrolig denna vecka. Vilka stjärnklara nätter!

    Jag hoppas att huvudet känns bättre vännen? Att axlarna har fått sjunka ner något? Ta hand om dig. Lova det.

    Spännande med nyheter på väg in i butiken och jag tror att det viktigaste är att du går på din magkänsla. Att det blir saker som du själv älskar. Lovar att hålla utkik. :)

    Ja, vilken fin utlottning Nettan har. Perfekt nu när hösten smyger sig på. :)

    Ta hand om dig kära vän och njut av solskenet!♥

    Varm kram
    Lotta

    Ps. En bamsekram och tack för det fina vykortet. Jag blev så otroligt glad. Du har ett stort hjärta vännen. Tack!♥

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz