lördag, november 09, 2013

Krya på mig!

 
Jag gör vad jag kan för att kurera mig och min goa' familj hjälper till. Visst, jag har fått hasa mig till köket några gånger den här veckan. Men också blivit överraskad med Ben & Jerrys av dottern och den här underbara buketten från mannen min. Slipper undan disk och sånt gör jag också:)
 
Och tack för era fina hälsningar här på bloggen! De värmer ska ni tro.
 
Inte haft några krav på mig de senaste dagarna. Ligger här under filten, vilar och bläddrar i tidningar utan att ha alltför dålig samvete. Sånt är skönt! Tacksam för möjligheten.
 
Tyvärr har det bara blivit en dags jobb denna vecka och nu i helgen skulle vi haft gäster som vi ledsamt nog fick lämna återbud till. Sånt är tråkigt! Och någon farsdagskram blir det inte till min pappa imorgon, den får vi ta via cybervärlden i så fall eller skjuta upp något.
 
Nej, några vedträn i kaminen nu. Ner under filten igen. Det passar bra med sånt väder vi har idag, regn och blåst. Tända lite ljus fastän det bara är knapp eftermiddag. Dricka lite mer te och hoppas att den där hostan ger med sig. Njuta av de vackra blommorna och känna mig lite bortskämd.
 
Nästa vecka får det minsann bli fullt ös igen!
 
Önskar er en mysig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz