söndag, november 24, 2013

Julmarknad och tankar om träning


Välkomna att stanna till vid mitt lilla bord på Sövde julmarknad! Fixa klapparna och julkorten hos VarDagsSaker, unna dig själv något nytt eller passa bara på att säga hej till mig. Jag blir jätteglad om ni kommer och hälsar på:)

Under dagen kommer också ett litet inlägg om vad jag pysslat med på lediga stunder de senaste veckorna. Man kan ju nästan säga att jag legat i hårdträning vad gäller kreativiteten;) Tyvärr har den mer fysiska träningen lyst med sin frånvaro. Det är konstigt vad jag alltid hittar bra ursäkter för att slippa bli svettig. En och annan promenad har det blivit, men jag behöver i ärlighetens namn mer för att må riktigt bra i kroppen. Slippa ömmande leder och värkande rygg. Så nu när knoppen har fått mycket tillgodo får jag se till att ta hand om kroppen också. Helheten är viktig! Ska försöka planera in de där viktiga stunderna också. Bortskämd med en crosstrainer, naturen utanför knuten och en yogamatta - det finns alltså något oavsett väder och alltså inget att skylla på. Men jag ska akta mig för att bli tidsoptimist;)

Idag blir det dansuppvisning där vi ska få se vad vår dotter har åstadkommit under hösten. Men den här gången är det hon som varit lärare, så spännande! Hon har slitit sitt hår över de små barnen och deras lekfullhet, som inte alltid har inneburit full fokus på sin lärare:)

Jag har redan myst en stund i soffan och kikat på Downton Abbey, druckit dagens första kopp te och sitter nu här vid datorn. En bloggrunda, ordna bilder och lite tänkvärda ord för att fixa en alldeles egen agenda 2014, lite veckoplanering och så lite mer kortpyssel. Så ser min söndag ut, hur ser er dag ut?

På återseende under dagen!
Ha det fint<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz