tisdag, juli 03, 2012

Grattis säger jag ...


... till mannen min, som fyller år idag! Hur många år får han själv berätta ;) En okristligt tidig morgon gör att vi tar lite firande när han dyker upp från jobbet - då har dottern och jag lite överraskningar på gång och sen åker vi iväg för middag på hemlig ort.

Och det får bli en bild från trädgården idag. Det är mannen som gör den så fin! Vågar definitivt inte publicera bilden från hans snigeljakt ... idag gör vi honom glad :)

Men ja, tyvärr är det snigeljakt som krävs här. De otäcka mördarsniglarna hittar hit, usch!

Ha en fin tisdag!

3 kommentarer:

  1. Grattis! Härligt att fylla på sommaren. Och bli firad av sina älsklingar ;)

    Ha det så fint!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis så här dagen efter till mannen! Jag hoppas att han fick en riktigt fin födelsedag och att det blev ett mysigt kvällsfirande? :)

    Och vilka kvällar vi får njuta av just nu! Helt ljuvliga! :)

    Ta hand om dig du fina.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Härligt vacker buske.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz