fredag, april 05, 2013

Härliga fredagskänsla!

 
Första aprilveckan har flugit iväg och det är redan fredag! Härliga fredagskänsla! Startar dagen med att ligga kvar i sängen och läsa ut boken "för dagen" (återkommer med mer info om den i ett senare inlägg).
Tar sedan en raid i köket och får undan stöket från gårdagen (ja, ni läste rätt!) Hann nämligen inte riktigt med det igår. Vi hade roligare saker för oss - vi såg svenska handbollslandslaget "live" igår:) Härlig stämning på Malmö Arena när Sverige slog Polen i EM-kvalet! Nu håller vi tummarna för dem på söndag i returmatchen, som får ses på tv eftersom den spelas i Polen.
 
Jag har lite saker på listan idag, men först en lugn och skön start med fruktsallad och en bamsekopp te. Tack, dottern min, för att du inspirerade mig till salladen innan du hastade iväg till skolan:)
Tror bestämt att jag ska kika lite på Tinas nya matprogram innan jag tar itu med dagens uppgifter. Tror bestämt att jag ska ta och ringa ett samtal idag också. Till en vän som jag gillar att samtala med:)
 
På återseende under dagen, ha det fint!
 



1 kommentar:

  1. Tack för samtalet, det återupplivade mig :) Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz