lördag, november 10, 2012

Nya varor hos Zelected by Houze!

"Silent Night", artikel 15100, 149:-
cementbokstäver 12 cm höga och 4,5 cm djup, total bredd 37 cm
 
Idag publicerar jag lite reklam även direkt på bloggen:)
Zelected by Houze erbjuder nu nya varor, eftersom en del julartiklar blev så populära att de sålde slut direkt i oktober! Bilderna är lånade från ZbH, det är så färskt att jag inte hunnit få hem varorna.
Tyvärr fungerade det bara att fixa till tre av bilderna, men klicka på länken till höger, Ny Julkatalog 2012, så kommer du direkt till en härligt inspirerande katalog!
 
"Winterchic", artikel 15101, 2-pack 179:-
Diam. 12 cm, höjd 9,5 cm
 
 
"Classy Bells", artikel 15102, 299:-
26x36 cm
 
Sugen på att beställa hem något? Klicka in på fliken "Zelected by Houze", längst ned finns information om hur du kan göra för att lägga vantarna på lite nya heminredningsdetaljer.
 
Lite julstämning i höstrusket!
Ha en skön lördag:)
 
 

2 kommentarer:

  1. Oj oj så sugen jag blir. Det är jättefina saker med en varm julkänsla. Cementbokstäverna är fab!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Jag instämmer med Lotta! Fina saker och mysigt med lite julkänsla nu i mörkret!
    Trevlig lördagkväll Suz!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz