onsdag, maj 13, 2015

Over and out

 
Jag tror bestämt att jag får checka ut från bloggvärlden ett par dagar. Det är målning som gäller här hemma nu. Kanske får jag in ett inlägg i fotoutmaningen på fredag, men det är bara ett kanske.
 
Men jag vill ge er ett litet budskap att ta med er nu när det är långhelg. Kan vara gott att tänka på när ni ligger i hängmattan eller slappar i vilstolen - ge inte upp din dagdröm! Den kanske aldrig blir mer än just en dagdröm, men det kan också vara okej. Då har den ändå gett dig trevliga, avkopplande stunder!
 
Ha en härlig långhelg, finingar<3
 
 

3 kommentarer:

  1. Vi pratade om just det igår på tjejmiddagen.
    Att inte sluta med drömmarna, det är så viktigt.

    Så hoppas jag att du får bra målardagar nu=))
    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  2. Dagdrömma är härligt. Det måste man få göra. Hoppas du får trevliga målardagar. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Kloka ord, ha en fin helg. Kram åse

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz