onsdag, december 17, 2014

P och blandar friskt

 
Jag kör på P idag och favoritjulmusiken (som var igår:)).
I decemberutmaningen hos Tatjanis.
 
Den här skivan har varit med ett tag nu,
men den är lika bra ännu! Peter Jöback, han kan han:)
Klart den bästa bland samlingen av julmusik<3
 
Så är vi mitt i veckan före jul.
Känner ni också hur tiden verkar gå ännu fortare?
Säkert bara för att det är så mycket man skulle
vilja hinna med att göra.
 
Och här rullar det på med middagsbjudning sådär mitt i veckan,
arbete, möten, lunch med väninna och amfiträff.
Vips är det fredag igen och då planerar vi
 bio och mat med ungdomarna. 
 
Skulle tro att helgen bär med sig lite av varje,
som griljera skinka, koka chokladkola
och slå in julklappar.
 
Ha en fin onsdag, den 17:e dec.

4 kommentarer:

  1. Visst känns det som tiden bara rusar iväg. Man vill så mycket innan julafton. Vi ska också på bio i helgen som adventsmys. Fint bidrag. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Han är fin han! Vilken röst alltså...

    Har lyxen att fira jul hos min bror. Så jag behöver inte fixa så mycket.
    Sista julklapparna fixas imorgon och sen ska jag steka köttbullar=))

    Ha en fin dag/ Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Vi ska fira jul hos svägerskan i år så jag behöver inte stressa med någonting egentligen, jätteskönt. I morgon blir det till att göra köttbullar, 3 kg ska det bli, gott att ha och ta fram när man inte har någon större lust att laga mat.

    Här snurrar Charlotte Perrellis julskiva, den är också jättebra.

    Ha det bra! Kram
    //www.baraanna.se

    SvaraRadera
  4. Gillar verkligen hans sångröst, så vackert.. Kraaam pia

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz