måndag, december 08, 2014

Önskelista - decemberutmaning

 
Okej, nu går vi all-in för juleffekter;)
Har nog aldrig "snöat" in så på extra detaljer.
Är ju inte riktigt min stil som bekant.
 
Men är det önskelista så är det, dagens tema
i bloggutmaningen hos Tatjanis.
 
Visste inte ens om jag verkligen skulle spinna på den vanliga.
Kanske jag skulle säga Ingenting.
Eller fred på jorden och naturligtvis god hälsa för mina nära och kära.
Men det fick bli de faktiska önskemålen med lite extra touch.
Svårt med bilder annars.
För att symbolisera Jill Johnsons och Linda Lomelinos böcker fick jag låna bilder
på nätet. Likaså till Gucciparfymen Envy me och de
fina stjärnarmbanden från Edblad & Co.
Jag har ju redan guldstjärnan och tror det hade varit
snyggt med de andra också.
 
Min egen bild då - cabben där nere i hörnet.
Jag önskar mig en ny tur i Europa med taket nere.
Och de där städerna, trots att jag inte är någon stadsmänniska.
Men en återvänder jag gärna till
och de två andra vill jag också gärna uppleva.
Men då får det naturligtvis bli flyg.
 
Kika in för fler bidrag här.
Önskelista var det.
 
Ha en bra måndag den 8 december! 

4 kommentarer:

  1. Så fin önskelista du gjort. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig önskelista!
    Jills bok skulle jag vilja ha, den ska jag skriva på min lista.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Fin önskelista! Många fina saker....hoppas tomten hittar rätt med någon av dem! :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  4. Jag gillar Jill!!! ja jösses och jag hörde att det skulle bli en ny säsong av Jills veranda! Det är inte illa... Finfin önskelista och härligt bidrag. Den där turen i Europa låter inte dum, inte dum alls :)

    Ha en finfin kväll!

    Kram - Tatjanis

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz