lördag, mars 30, 2013

Tid för te

tumblr.com
 
Alltid! Jag kan alltid dricka te, vid dygnets alla timmar.
Även om jag märkt att jag kanske inte bör hälla i mig baljor precis före läggdags, för en ostörd nattsömn om man så säger.
Och kanske stämmer bildtexten inte helt och hållet på mig, jag är lite mer för tidiga morgonkoppar. Gärna innan resten av familjen ens tänkt tanken att stiga upp ...
Som idag, ok tidig och tidig, allt är relativt. Men jag sitter här vid datorn med en rykande kopp Earl Grey Deluxe och ska kicka igång dagens uppgifter. Bra start på dagen:)
Och tänk er en tidig sommarmorgon, när daggen ligger kvar i gräset och solen kikar upp över trädtopparna och hustaken - då är det gott att ta plats på trappan eller bänken och sippa tidiga morgonklunkar te! Laddar mig full med energi.
 
Att njuta en stund - det finns alltid tid för te!
 


4 kommentarer:

  1. Jag dricker en hel del kaffe, men inget slår faktiskt en kopp te en sen kväll :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. jag håller med, det finns alltid tid för te!

    Stor påskkram till dig finaste Suz!

    Lotta

    SvaraRadera
  3. Te är alltid rätt vännen oavsett tidpunkt på dygnet. En kopp te är oslagbart.

    Hoppas att du har e n härlig påsk Suz.

    Kramar

    Nettan

    SvaraRadera
  4. Te är ju underbart, finns inget så gott och så fyllt av ro!!

    Påskkram till dig!!

    //Tatjanis

    Pst... Tävling på G :-) kika in vett ja!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz