fredag, augusti 23, 2013

Livets goda


Tuggar i mig lite fröknäcke och funderar över vad jag ska trolla ihop till lunch.
 
Slänger lite tvätt i maskinen.
 
Funderar över hur jag ska fortsätta med min webbutik, Var Dags Saker. Kör en liten lagerinventering. Formex blev för dyrt att åka på en gång till i år. Ska jag åka till mässan i Köpenhamn nästa vecka?
 
Var supereffektiv här hemma efter jobbet igår. På kvällen hade vi gäster på ostbricka. Trevligt!
 
Idag tog jag en powerwalk. Behövde rensa sinnet och tänka klart.

Hjälper dottern ställa iordning lådor, hon ska på bakluckeloppis imorgon.
 
Tar en stund i trädgården, med bok och smoothie.
I favvostolen.

Fortfarande mycket frågor som virvlar runt.

Men nu kör vi feelgoodkänsla, det är helg!
Och livet blir vad vi gör det till.

Ikväll ska vi lyssna på ett coverband. De spelade på vår fest för några år sedan, höll fullsatt på dansgolvet hela natten! Kunde inte varit bättre:)

Vill ni ha ett godistips?
Kika in här och få receptet till den makalöst goda tryffeln jag bjöd på igår.
Tack för din härliga inspiration, Tina!
 
Ha en härlig helg, alla fina därute!
Tack för fina kommentarer, ni är bäst!
 

1 kommentar:

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz