söndag, juli 20, 2014

Så typiskt ...

 
Så typiskt! När jag äntligen är redo för att sitta en stund vid datorn, när ögat vill som jag vill och det går hyfsat bra. Då vill inte Blogger låta mig kommentera hos alla som jag vill lämna ett litet avtryck hos!
 
Hos vissa kan jag välja ett annat inloggningssätt, men hos några är det helt omöjligt. Jag testade visserligen inte som anonym, men det vill jag ändå inte vara.
 
Så misströsta inte, kära vänner! Jag har läst och läst och uppdaterat mig på vad ni är med om, resor och utflykter, regn och solsken och himmelskt lata dagar. Fynd ni gjort, smultronställen ni hittat och mycket annat. Härligt att läsa och jag gläds med er och har själv också lata, somriga semesterdagar.
 
Jag kanske inte kommer att rapportera dagligen, men jag kommer absolut vara lite flitigare nu. Men först och främst kommer jag att bara vara ...
 
,,, vilket jag hoppas ni också är duktiga på:)

2 kommentarer:

  1. Så tråkigt att du inte kan kommentera. Visst är det härligt med lata dagar. Har själv precis kommit hem från Santorini ett härligt land. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Det är så tråkigt när sådant händer , sen jag bytte plattform har det krånglat en hel del för mig också men det är bara att gilla läget,)

    Hoppas det blir bättre snart
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz