fredag, juli 01, 2011

En vecka kvar ...

Snart är det semester:) längtar så efter lite ledighet och lata dagar då man kan göra precis vad man vill och i vilken takt man vill!

Ska passa på att få ihop lite bilder till bloggen, läsa i massor och laga god mat, baka mumsiga kakor och naturligtvis umgås med nära och kära.


Foto: Sofie J

Vill också passa på att berätta att vi visst putsat fönstren förut, bara inte haft någon fönsterputsare:)
Fick en muntlig kommentar från min man, som tyckte mitt förra inlägg lät förfärligt ... att vi aldrig putsat fönstren förr! Nåja, han tog nog åt sig lite av det;), ska villigt erkänna att det oftast varit han som putsat utsidan i varje fall. Och de har varit väldigt rena tidigare också, men jag har klarat mig från att springa in i skjutdörrarna i uterummet. Skyller på total förvirring och enormt behov av semester:)

Idag blir det inköp av jordgubbar i massor och tillagning av saft efter farmors gamla recept. Bilder kommer ... och säkert blir det en och annan jordgubbe i munnen också, dessa underbara bär!


Ha en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz