söndag, september 11, 2016

Högt upp i det blå


Där uppe, i det lilla segelflygplanet
sitter goe' mannen min.
Idag uppfyllde han en av sina drömmar
och var uppe i det blå utan motor.
Kvar på marken stod jag med fjärilar i magen.
Skönt med dottern vid min sida<3
Allting gick bra och mannen min är glad och nöjd!



Mer fokus i min vardag.
Mycket pockar på min uppmärksamhet.
Många bollar i luften beskriver min tillvaro på jobbet just nu.
Inte så käckt att vara utan bollsinne ...
men jag försöker samla energi mellan varven.
Fångar kanske inte alla bollar,
men gör så gott jag kan.
Hemma tenderar också tiden flyga iväg
och allt jag vill göra hinns inte med.
Ska försöka tänka på citatet ovan.

Önskar er en fin start på veckan<3

2 kommentarer:

  1. Nä man skulle vilja hinna mycket mer än man gör. Häftigt med segelflyg. Heja mannen din. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Vilken häftig upplevelse det måste vara att flyga sådär! Hoppas du hittar lite extra energi så att du hinner med allt du vill.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz