söndag, juni 19, 2011

Skön söndag!

Uteplats i vår trädgård
Foto: Per J

Idag blir det slapp dag hemma, med så lite ansträngning som möjligt:-) Njuta av trädgården, blir säkert att smita in under tak i regnskurarna. Men vad gör det ... gräsmattan och blommorna vill ha vatten.

Som nybliven bloggerska, och inte speciellt bra på att fotografera, kommer jag nog ganska ofta att publicera bilder som inte är mina egna utan min man Pers eller vår dotter Sofies. Därför kommer jag att notera detta under bilderna, ingen not om foto - då är det jag själv som är skyldig.


Ha en riktigt skön söndag!

1 kommentar:

  1. Hej Suz,
    Välkommen som följare till min blogg. Att blogga är helt underbart roligt och man finner mängder av inspiration. Vill du ah tips om trädgårdsbloggar tillta in på min samlingsblogg svenskaträdgårdsbloggar.se

    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz