fredag, juni 17, 2011

Äntligen här

Det har tagit sin lilla tid att komma igång med bloggen, men nu är jag äntligen här!

Jag tar mina första stapplande steg som bloggare och hoppas att jag kan hitta någon som också gillar att pyssla hemma, baka, koppla av med en bra bok och fundera på allt mellan himmel och jord.

En viktig sak i livet är att ibland ta en stund för eftertanke ... du har så mycket att uppskatta i livet och många gånger rusar du bara på och mycket susar förbi utan att du egentligen hinner njuta av det.

Nu när sommaren är här så koppla av en stund, lägg dig i gräset och titta upp på molnen som glider förbi på den klarblå himlen och Njut av livet!


En av mina favoriter i trädgården, jättedaggkåpa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz